VI ÄR SÅ JÄVLA BRA!

not.
Idag var det ju planerat att vi skulle köpa julklappar till familjen och gissa hur det slutade? Haben kom hem med 3 par string och jag hittade inte ett skit. Vi får väl försöka hinna åka till stan på lördag innan våran tidiga julmiddag. Japp ni läste rätt vi har julmiddag den 5 december med halva min familj för att jag drar till Elfenbenskusten nästa onsdag ! SÅ NAAAAAAAAAAAJS, längtar arslet av mig nu.
Tänk när alla sitter i skolan och pluggar och fryser i det här tråkiga landet så sitter jag i nån hydda och kastar kulor mohahaha, nej jag skoja bara då ligger jag på stranden, shoppar, äter galet mycket mat åååhhhh vad kul jag kommer ha.
Men nu måste jag plugga har ett prov och tre läxförhör imorn och tror ni jag har pluggat? näpp jag sparar ALLT till dagen innan, härlig metod ellerhur? Aja nu får jag sluta skriva bok puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0