2010

Hoola mamacitas !
sitter här heeelt pigg och har precis kommit på att min baby snart är här, bara 10 dagar kvar !! =)
Egentligen borde jag sova nu, men som de flesta säkert gjorde så sov jag aaaaaalldeles för länge idag, dagen efter nyårsafton och jaa då ere det här som händer !
Jag har lovat Rahel att vakna tidigt idag för att hänga med henne till skärholmen. Vad hon ska göra där vet jag faktiskt inte, men efter det ska vi iaf hem till henne och baka.. Som vanligt har vi alltid massa skvaller o byta med varandra så vi kommer sitta där med våra bakelser , förmodligen lyssna på musik o prata.. prata lite till o lite lite till!! bara få den bilden framför er mina vänner, nice va?
För att inte fucka hela dagens planer bör jag nog gå o lägga mej nu så jag kommer upp nångång..
Dröm sött, vakna blött !!

feel it baby! (jag&rahel paret till vänster)


puss o knull, hjärtegull !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0